Wednesday, February 28, 2018

Sirova prehrana - iskustva naših čitaoca

"Drago mi je da svojim iskustvom mogu pomoći, pročitavši mnoge knjige o sirovoj ishrani i zdravom životu.

Imala sam višak kilograma (oko 15 kilograma), kolesterol 8, trigliceride 2, srčane smetnje, visok tlak - i do 110/180.

Najteže što mi je smetalo je bilo kožno oboljenje, koje me je jako svrbjelo (do krvi sam se češala). Osim toga, imala sam česte prehlade i glavobolje.

Liječnik mi je rekao da trebam piti lijekove, za tlak, kolesterol itd.

Ali pošto ja nisam sklona lječnicima, uplašila sam se i počela čitati knjige, koje sam imala o zdravom načinu liječenja. Prešla sam na sirovu ishranu.

Nakon samo mjesec dana sirove ishrane kožno se oboljenje povuklo, a pritisak se sredio. Nakon više mjeseci, kolesterol se smanjio na 5, trigliceridi na 1.

Nakon godinu dana skinula sam oko 15 kila, tlak mi je već 2 godine 120/75.

Za glavobolju sam zaboravila, također za prehladu i gripu. Počela sam sa sirovom ishranom u 59 godini , sada imam 63 godine. Važno je reći da od kako sam došla na svoju normalnu težinu, više ne mršavim.

Suprug, koji je gledao sa strane, pridružio se nakon godinu dana, jer nije mogao, da me stigne hodajući uzbrdo, jer na brdu stanujemo, uz lijep pogled na more.

Da, upravo tako, sada pješačimo 6 kilometara, do prve prodaonice, svakog drugog dana.

Tužna sam samo, kada vidim bolesne, a pritom ne mogu da se odreknu mnogih ovisnosti, ali ako ima i samo jedna osoba, koja će prihvatiti da pomogne sebi sama, ja sam sretna."

Dragica Cedic

0 komentari:

Post a Comment