Sunday, April 22, 2018

ŠOKIRAO DOKTORE: Sam sebi izliječio paradentozu, EVO KAKO!

Paradentoza je bolest zubi koja  oštećuje meso okolo zubi, ali ne samo meso već i kost, kao i ostale strukture zubi i oko zuba, i na kraju obično rezultira gubitkom zubi.

Međutim, iskustvo ovog čovjeka iz Njemačke je pozitivno da su ljudi odmah slijedili njegov primjer, to možete i vi.

“Potpuno sam izliječio  paradentozu i htio bih da to iskustvo podijelim s vama. Moj zubar je ostao šokiran napretkom koji sam ostvario. Lijek je prirodan, jeftin i vrlo dostupan – riječ je o slatkom soku od limuna, vjerovali ili ne.

Zadnjih šest mjeseci  konstantno  sam pio limunadu, čak 2-3 ili 4 cijela limuna svaki dan. Dakle, nisam je mućkao u ustima, već odmah gutao. Limun iako je kiseo dokazano čini tijelo alkalnim.

Bakterije koje izazivaju paradontezu ne vole i bježe od alkalnog okruženja i odumiranjem tih bakterija bolest se zaustavlja i liječenje brzo započinje. Zubno meso postaje jače, zdravije, bez upala, bez povlačenja. Garantujem vam veoma brz uspjeh, samo me poslušajte jer zaista djeluje”, poručuje on.

Izvor:lijeizprirode.com

0 komentari:

Post a Comment