Sunday, April 29, 2018

RECEPT JEDNE BEOGRAĐANKE: “Pravila sam i pila kefir punih 30 dana, a rezultati su nevjerovatni!”

Čula sam za kefirna zrnca ili kefirne gljivice, raspitala se o njima i dobila ih relativno brzo od koleginice koja je već mjesecima pila kefir.

Odlučila sam da večeru zamijenim šoljom ovog napitka, a pravila sam ga ovako:

Svako veče sam cijedila kefir kroz plastičnu cjediljku u kojoj su ostajala kefirna zrnca.

Zatim sam ta zrnca ispirala ispod mlaza hladne tekuće vode dok ih dobro nisam oprala od mlijeka i naslaga usirenog mlijeka.

Kada se kefirna zrnca dobro isperu, stavljaju se u staklenu teglu, pa se potom prelivaju slatkim kravljim ili mlijekom od koze koje je predhodno ugrijano na sobnoj temperaturi.

Tako potopljena zrnca se pokriju pamučnom krpom i ostave na neko tamno mjesto u kući naredna 24 sata. Nakon 24 sata, kefir se procijedi i popije.

Veoma je važno da se kefir ne stavlja na sunce i u frižider, te da ne dolazi u dodir sa metalom. Mješajte ga plastičnom, drvenom ili keramičkom kašičicom.

Mjesec dana je trajala moj tretman ispijanja kefirira svakodnevno. Doručak i ručak su mi bili uobičajni, dok sam za večeru pila jednu šolju od 250ml svježe cijeđenog kefira.

Nakon sedam dana sam osjetila poboljšanje, tj. ubrzanje metabolizma, dodatnu energiju i neku vrstu svježine nakon svakog gutljaja ovog napitka.

Druge sedmice sam primjetila da su mi pantalone nešto malo “komotnije” u struku, a treće sedmice sam uvidjela da mi je stomak znatno tanji. Vaga je pokazala 3 kilograma manje!

S obzirom na to da ništa nisam mijenjala u ishrani, osim dodatka kefira, ove “dobrobiti” sam pripisala isključivo njemu.

Izvor:recepti-domacice.com

0 komentari:

Post a Comment